Friday 21 August 2015

Blog Yang Sepi

Assalamualaikum kepada yang ada menjengah blog saya ni. ( ada ke ? ) : >
Sudah setahun lebih menyepi, blog pun tak berisi, hari ni diberi ruang oleh Allah untuk mengadap blog.
Apapun tak nak cakap banyak. Just nak share pokok tin yang saya tanam dulu. Lama menunggu dia nak berbuah. Alhamdulillah tahun ni menjadi-jadi pulak keluar buahnya. Sukaaa.



satu dahan banyak putiknya. ada lagi kat dahan lain ni.

Ni dah besar sikit.

Ni pulak, main cucuk-cucuk keratan batang pokok tin. Alhamdulillah hidup. Tu ada penjaganya.

8 comments:

  1. Salam,

    Saya ada follow blog ni.. tetiba nampak post hari ni hehe. Selamat kembali. Whoa.. buah fig dah keluar.. lepas ni boleh lah buat sandwich or tart.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih honey. sis pun dah follow blog honey tu. boleh la copy resepi ye. :>

      Delete
  2. SELAMAT KEMBALI BLOGGING...WAH DAH BERBUAH YA...NAK BELILAH JUGA POKOK TIN NI..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah dah berbuah tapi lama menunggunya tu. pokoknya tak cerewet nak jaga. saya jarang letak baja sbb tu lambat berbuah. hihi.

      Delete
  3. Sekarang ni memang demam pokok fig ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul kak mala. sekarang makin ramai kemaruk tanam pokok tin. hahaha. nasib baik pokoknya senang dijaga.

      Delete
  4. Selamat kembali kedunia blog...saya pun sama...amat malas mahu mencatat...wah dah berbuah pokok fig tu...kalau ada benih yang sudah disemai lontar2kanlah pada saya barang sepokok....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la. banyak komitmen lain sekarang dah terhad nak aktif blogging mcm dulu.

      Delete