Monday, 16 July 2012

Akhirnya Ku Temui...Ubat Semut..;>

Usah suspen dengan tajuk di atas tu ye. Saje je. ;> Kesempatan berkursus di The Summit USJ tempoh hari, memberi peluang kepada saya meronda shopping complex yang terdapat bersebelahan hotel tu. Mulanya terjumpa kedai ACE. Ronda-ronda, tanya-tanya ada tak ubat semut. Jurujual kata tak der tapi kedai DIY ada.( Mungkinkah ubat ni yang disebutkan oleh Lyn ).Terus naik tingkat seterusnya cari kedai yang diberitahu. Fuhh. Lega bila jumpa. Terus terkam ubat semut tu. Tengok harga...mak aiii murah betul. Apa lagi rembat sampai 10 keping. Hihi. Boleh bagi kat kawan-kawan yang mengalami masalah serupa. Ni la dia ubat semut tu. Dah test. Alhamdulillah, berkesan. Terima kasih Lyn atas info yang dikongsikan ye.

Maaf ye semut sekalian....Geng awak banyak sangat dan suka gigit tuan rumah... ;>

2 comments:

  1. glad u found it! dlm masa sebulan gitu boleh tabur balik..

    ReplyDelete
  2. Rumah saya pun banyak semut gatal..depa buat sarang celah lantai... Dok spray je la.. Lepas ni bole cari jugak la ubat semut ni.

    ReplyDelete